Gimi Apartments 2

2008 Durres, Rruga Pavaresia, Ndertesa 76 5th Floor, Apt 23, Nd 76

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Gimi Apartments 2 położony jest w miejscowości Durrës i oferuje prywatną plażę oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Durres – kilka kroków od obiektu, Plac Skanderbeg – 37 km. Na miejscu znajduje się restauracja i bezpłatny prywatny parking. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano balkon, 1 sypialnię, salon oraz kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem. Obiekt Gimi Apartments 2 oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kolejka linowa Dajti Ekspres – 41 km, Skała Kavaja – 7,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rinas, znajduje się 31 km od obiektu Gimi Apartments 2. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości