Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Pashai, położony w miejscowości Gjirokastra, oferuje taras, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, a także bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Zaravina – 44 km. Oferta hotelu obejmuje pokoje rodzinne. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i kapciami. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, włoskie lub wegetariańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Janina, znajduje się 83 km od obiektu Hotel Pashai.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dorośli płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, sejf, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości