Hotel Piccolino

4001 Shkoder, Rruga Shirokes Qënder Shiroke

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Piccolino, usytuowany w miejscowości Szkodra, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port w Barze – 49 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na jezioro. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Podgorica, znajduje się 66 km od obiektu Hotel Piccolino.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Dzieci nie są akceptowane. Dorośli płacą € 5 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, wino / szampan, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości