Hotel Sant Miquel

***

AD300 Ansalonga, Carretera General Nº 3, Ordino, Ansalonga

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania.
Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. +where_kind+ są dostępne następujące usługi dla zwolenników białego szaleństwa: miejsce do jazdy na nartach, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego i skipassy. W hoteluznajdują się sale zabaw dla dzieci. Dzieciaki będą się tak dobrze bawić, że nie pozostanie Ci nic innego, jak spędzić wieczór w towarzystwie dorosłych. Biuro organizacji wycieczek hotel pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki.
Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, prasa i sejf. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski, hiszpański i francuski.

Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe

  • Only registered guests are allowed in the guestrooms.
  • No pets and no service animals are allowed at this property.
  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F; the property is cleaned and disinfected with electrostatic spray.
  • Personal protective equipment, including gloves, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; periodic temperature checks are conducted on staff; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas; reservations are required for some onsite facilities.
  • Contactless check-in is available.
  • Enhanced food service safety measures are in place.
  • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.
  • At check-in, guests must provide either a negative PCR COVID-19 test result or a record of full COVID-19 vaccination.
  • The negative COVID-19 test result requirement applies to all guests aged 16 and up, and test must have been administered no more than 24 hours prior to check-in. COVID-19 vaccination record requirement applies to all guests aged 16 and up; guests must have received complete vaccination at least 15 days prior to check-in.
  • This property affirms that it adheres to the cleaning and disinfection practices of Ecolab (3rd party expert - Global).

The following fees and deposits are charged by the property at time of service, check-in, or check-out.

  • Late check-out is available for a fee (subject to availability, amount varies)

The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.