Frontera Blanca Nievesol

AD200 Encamp, D'encamp, 39, Encamp

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W apartamencie
Wejdź do pobliskiego baru. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania. Dodatkowo dla gości w apartamencie dostępne są również następujące usługi: pokój do masażu. +where_kind+ są dostępne następujące usługi dla zwolenników białego szaleństwa: miejsce do jazdy na nartach, transfer do stacji narciarskich, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego, obiekt położony przy stoku i skipassy.
Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek apartamentu. Weź swojego zwierzaka ze sobą. Zwierzęta domowe są dozwolone. Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter.
Do dyspozycji gości jest również pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, wypożyczalnia samochodów i sejf. Pracownicy apartamentu mówią w następujących językach: angielski, hiszpański i francuski.

Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: odtwarzacz DVD, telewizor i szlafrok. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Please inform Frontera Blanca in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. A damage deposit of EUR 200 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Guests arriving outside reception opening hours can check in using the hotel's check-in machine. To receive the password, please contact the hotel prior to arrival using the contact details found on the Booking Confirmation.