Apartamentos Solaris 3000
AD200 Pas de la Casa, 91 Carrer De La Solana
AD200 Pas de la Casa, 91 Carrer De La Solana
Obiekt Apartamentos Solaris 3000 znajduje się w miejscowości Pas de la Casa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Naturlandia – 43 km, Meritxell sanctuary – 20 km, Estadi Comunal de Aixovall – 29 km. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Golf Vall d'Ordino – 32 km, Real Club de Golf de Cerdaña – 34 km. W apartamencie zapewniono kuchnię z lodówką, mikrofalówką i ekspresem do kawy. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W obiekcie znajduje się taras, a okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu i narciarstwa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Miasta Llivia – 39 km, Ośrodek narciarski Masella – 47 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Andorra–La Seu d'Urgell, znajduje się 52 km od obiektu Apartamentos Solaris 3000. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 150 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. GROUPS: When booking more than 3 rooms, different policies and additional supplements may apply.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
zwierzęta domowe są akceptowane, taras, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, szkółka narciarska, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu