Hotel Kathmandu
AD200 Pas de la Casa, Carrer De Catalunya, 8
AD200 Pas de la Casa, Carrer De Catalunya, 8
Obiekt Hotel KATHMANDU, położony w miejscowości Pas de la Casa, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, taras, bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Naturlandia – 42 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Meritxell sanctuary ( 19 km), Estadi Comunal de Aixovall ( 28 km), Golf Vall d'Ordino ( 32 km). Na terenie hotelu działa europejska restauracja. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Pokoje wyposażone są w szafę. W miejscowości Pas de la Casa i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak narciarstwo oraz jazda na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Real Club de Golf de Cerdaña – 33 km, Muzeum Miasta Llivia – 38 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Andorra–La Seu d'Urgell, znajduje się 52 km od obiektu Hotel KATHMANDU.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel KATHMANDU o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Check-in after 19:00 is not possible.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
restauracja, bar, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, dostęp do Internetu, winda, sejf, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego