Skyna Hotel Luanda

****

0000 Luanda, 29 Avenida De Portugal

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Skyna położony jest w samym centrum Luandy. Oferuje on restaurację, 3 bary oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu na terenie całego obiektu. Hotel oddalony jest o 10 minut jazdy samochodem od lotniska Quatro de Fevereiro w Luandzie. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i urządzone w indywidualnym stylu z wykorzystaniem nowoczesnych mebli. Podłogi wyłożone są wykładziną. Wszystkie pokoje obejmują łazienkę. W każdym z nich znajduje się telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Hotel Skyna oferuje restaurację bufetową, w której serwowane są różnorodne potrawy. Goście mogą też wypić drinka w jednym z hotelowych barów. Hotel oferuje również centrum fitness z panoramicznym widokiem na miasto, a także spa, w którym Goście mogą zrelaksować się w trakcie masaży lub zabiegów kosmetycznych. Personel czynnej przez całą dobę recepcji służy pomocą w organizacji transferu lotniskowego lub wypożyczeniu samochodu. Na miejscu do dyspozycji Gości jest bezpłatny parking prywatny. Popularny wśród turystów półwysep Ilha de Luanda oddalony jest od hotelu o 5 km. Słynie on z plaż, a także wielu restauracji i barów.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą US$137 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 2 do lat 13 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, fotel do masażu, fitness, transfer, galerie sztuki, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego