Gorash Hotel

***

11391 Khamis Mushait, 'atud

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Gorash Hotel, usytuowany w miejscowości Chamis Muszajt, oferuje taras oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Al Sa'ada Park – 17 km. Oferta obiektu obejmuje restaurację, centrum fitness, a także kryty basen i saunę. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. W każdej opcji zapewniono też część wypoczynkową, aneks kuchenny, jadalnię oraz prywatną łazienkę z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. 3-gwiazdkowy obiekt Gorash Hotel oferuje wannę z hydromasażem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: King Khalid University – 22 km, Al Salam Theme Park – 24 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Abha, znajduje się 18 km od obiektu Gorash Hotel.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci 2 lata płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kaplica / świątynia, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, linka alarmowa w łazience, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości