Departament Amatt (15 Min Del Aeropuerto Internacional Ezeiza)

1842 Esteban Echeverría, 811 Garzón 1 Primer Piso

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt DEPARTAMENT AMATT (15 min del Aeropuerto Internacional Ezeiza) położony jest w miejscowości Monte Grande w regionie Provincia de Buenos Aires i oferuje patio. Obiekt oferuje taras oraz widok na miasto. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W apartamencie z 2 sypialniami zapewniono klimatyzację oraz salon. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką, piekarnikiem i płytą kuchenną, a także bezpłatny zestaw kosmetyków. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Alberto J. Armando – 25 km, Tortoni Cafe – 27 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Buenos Aires-Ezeiza, znajduje się 8 km od obiektu DEPARTAMENT AMATT (15 min del Aeropuerto Internacional Ezeiza).

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu DEPARTAMENT AMATT (15 min del Aeropuerto Internacional Ezeiza) o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Maseczki dla gości