Cabañas El Pinar

5125 Huerta Grande, 325 Yamila Garay

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Cabañas el Pinar położony jest w miejscowości Huerta Grande w regionie Córdoba Province i oferuje bezpłatne WiFi, plac zabaw, odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wielki zegar Reloj Cucú – 44 km. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także prywatną łazienkę z bidetem. Do dyspozycji Gości jest też patio, a z okien roztacza się widok na ogród. Podczas pobytu Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ratusz – 45 km, Most Uruguay Bridge – 46 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Córdoba, znajduje się 53 km od obiektu Cabañas el Pinar.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, odkryty basen (czynny przez cały rok), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, miejsce na piknik, basen, system alarmowy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt