Departamentos Mita Í
3346 Isoquí, Calle Colon Nº 989
3346 Isoquí, Calle Colon Nº 989
Obiekt Departamentos Mita Í położony jest w miejscowości Isoquí. Na miejscu zapewniono balkon, stół do gry w ping ponga, bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatne WiFi. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku hiszpańskim i portugalskim, służą pomocą przez cały dzień. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ruben Berta, znajduje się 114 km od obiektu Departamentos Mita Í.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Departamentos Mita Í o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 6 lat.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sprzęt do badmintona, basen, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego