Cabañas K&m

5172 La Falda, 101 Santa María

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Cabañas K&M położony jest w miejscowości La Falda w regionie Córdoba Province i oferuje bezpłatne WiFi, sprzęt do grillowania, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wielki zegar Reloj Cucú – 43 km. Każda opcja zakwaterowania ma patio, skąd roztacza się widok na góry. We wszystkich opcjach znajduje się też kuchnia z pełnym wyposażeniem oraz prywatna łazienka z bidetem. Na terenie obiektu Cabañas K&M znajduje się taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ratusz – 44 km, Most Uruguay Bridge – 45 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Córdoba, znajduje się 52 km od obiektu Cabañas K&M.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wymiana walut, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, leżaki lub krzesełka plażowe, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego