Rinconada 2
8521 Las Grutas, Calle Punta Perdices 295
8521 Las Grutas, Calle Punta Perdices 295
Obiekt Rinconada 2 położony jest w miejscowości Las Grutas i oferuje kasyno oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa Primeras Bajadas – 400 m, Plaża Playa Bajadas Centricas – 2,3 km. Na miejscu znajduje się patio i sprzęt do grillowania. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z bidetem. Wyposażenie obejmuje także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, wegańskie lub bezglutenowe. Obiekt Rinconada 2 oferuje wypożyczalnię rowerów.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, kasyno, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, sejf, wymiana walut, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostęp dla wózków inwalidzkich, niska umywalka, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte