Rosetta

5613 Malargüe, 156 Cuarta División Este

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Rosetta znajduje się w miejscowości Malargüe i zapewnia kort do tenisa, dojazd do budynku na nartach oraz stanowisko informacji turystycznej. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rzeka Atuel – 44 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono patio, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników narciarstwa. Na terenie obiektu Rosetta dostępny jest również ogród. Najbliższe lotnisko, Lotnisko San Rafael, znajduje się 182 km od obiektu Rosetta.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rosetta o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wymiana walut, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klub nocny / DJ, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu