Agua Del Corral Hotel & Spa

M5500 Mendoza, Amigorena 36, Mendoza

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W resorcie
Wejdź do pobliskiego baru. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Usługi kosmetyczne i wellness: pokój do masażu, sauna i centrum SPA.
Biuro organizacji wycieczek resortu pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki. Pracownicy resortu zorganizują dla Ciebie transfer. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Do dyspozycji gości jest również pralnia, pralnia chemiczna, prasa, sejf i concierge.
Pracownicy resortu mówią w następujących językach: angielski i hiszpański.

Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: prysznic i minibar. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Lokalnych mieszkańców mogą obowiązywać dodatkowe opłaty transakcyjne, a także dodatkowy podatek VAT, który należy opłacić w hotelu.
Reservations are required for massage services and spa treatments. Reservations can be made by contacting the hotel prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Only registered guests are allowed in the guestrooms. The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation. No pets and no service animals are allowed at this property. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F; guestroom doors are sealed after cleaning. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas. Contactless check-in and contactless check-out are available. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.