Montalto Ii

8402 Nahuel Huapí, Bolivia 73

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Montalto II, położony w miejscowości Dina Huapi, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, całodobową recepcję i stanowisko informacji turystycznej. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum konferencyjno-rozrywkowe Civic Centre – 15 km. W okolicy apartamentu panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, narciarstwa i windsurfingu. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, 1 łazienkę, pościel, ręczniki oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem oraz patio z widokiem na góry. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania wędkarstwa i jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Serena Bay – 27 km, Huemul Peninsula – 37 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko San Carlos De Bariloche, znajduje się 13 km od obiektu Montalto II.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Montalto II o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, windsurfing, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, bilety transportu publicznego, miejsce na ognisko, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego