Happiness

9120 Puerto Madryn, Dorrego 647 Depto 2

Udogodnienia

Ważne

on-line

4.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Happiness znajduje się w miejscowości Puerto Madryn. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Welsh´s Monument – 2,7 km, Luis PiedraBuena Dock – 3,1 km, Muelle Almirante Storni Spring – 6,2 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Playa de Puerto Madryn ( 1,7 km). Apartament znajduje się na parterze. Na miejscu zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także salon z telewizorem z płaskim ekranem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko El Tehuelche, znajduje się 8 km od obiektu Happiness.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu