Departamento Laprida En Salta, Argentina

4400 Salta, 680 Laprida 1er Piso

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Departamento Laprida en Salta, Argentina położony jest w miejscowości Salta i oferuje widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ratusz miejski w Salta – 2,8 km, 9 de Julio Park – 3 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W apartamencie zapewniono balkon, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu i jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Katedra w Salcie – 3 km, Centrum handlowe El Palacio Galerias – 3,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Salta, znajduje się 8 km od obiektu Departamento Laprida en Salta, Argentina.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, puby, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości