Departamento Nórdico En Salta Capital
4400 Salta, 238 Caseros
4400 Salta, 238 Caseros
Obiekt Departamento Nórdico en Salta Capital, położony w miejscowości Salta, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, sezonowy odkryty basen oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ratusz miejski w Salta – 500 m, 9 de Julio Park – 500 m. Obiekt zapewnia prywatny basen oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono 2 sypialnie, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z bidetem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Departamento Nórdico en Salta Capital znajdują się liczne atrakcje, takie jak Katedra w Salcie, Centrum handlowe El Palacio Galerias i Kolejka linowa Salta - San Bernardo. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Salta, znajduje się 10 km od obiektu Departamento Nórdico en Salta Capital.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. PISCINA EN LA TERRAZA : nieczynne od pt. 23 sie. 2024 do sob. 24 sie. 2024 Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, basen na dachu, basen z widokiem, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego