Cabañas Del Sol

5597 Valle Grande, Ruta Prov N° 173 Km 19,900

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Cabañas Del Sol położony jest w miejscowości Valle Grande w regionie Mendoza Province i oferuje bezpłatne WiFi, plac zabaw, odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: San Martin central square – 27 km. Na terenie obiektu Cabañas Del Sol dostępny jest ogród i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hipolito Yrigoyen park – 27 km, San Rafael Bus Station – 28 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko San Rafael, znajduje się 29 km od obiektu Cabañas Del Sol.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Cabañas Del Sol o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Możliwe jest przedłużenie pobytu w obiekcie bez dodatkowych kosztów do maks. 10 dni, aby odbyć kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19). Please note the based on local tax laws, all Argentinian citizens and resident foreigners must pay an additional fee (VAT) of 21%. Only foreigners who pay with a foreign credit card, debit card or via bank transfer are exempt from this 21% additional fee (VAT) in accommodation and breakfast when presenting a foreign passport or a foreign ID along with a supporting document handed by the national migrations authority, if applicable. This accommodation is registered as a provider of the Pre Trip Program (Programa Previaje) of the Argentinian Ministry of Tourism and Sports (CUIT: 33672209469) There is a surcharge for pets, which is per stay and per pet an amount of 10 USD, Max 1 pet per reservation and the weight of the pet must not be over 10 KG

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 11 lat płacą US$10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt