La Maru

5176 Villa Giardino, 614 Chañar

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt La Maru oferuje sezonowy odkryty basen, ogród i taras. Z okien roztacza się widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wielki zegar Reloj Cucú – około 50 km. Oferta domu wakacyjnego obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatny transfer lotniskowy. W domu wakacyjnym zapewniono 2 sypialnie, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z bidetem. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt dysponuje placem zabaw. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Córdoba, znajduje się 58 km od obiektu La Maru.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, odkryty basen, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, bilety transportu publicznego, basen z widokiem, brodzik, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego