Miró Departamento Con Cochera

5900 Villa Maria, 7 Independencia 2

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Miró departamento con cochera położony jest w miejscowości Villa María i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Amfiteatr Villa Maria – 4,4 km. Obiekt oferuje widok na miasto. W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także 1 łazienkę z bidetem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hiszpańskim i włoskim, chętnie udzieli praktycznych informacji na temat okolicy obiektu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rio Cuarto, znajduje się 124 km od obiektu Miró departamento con cochera.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Miró departamento con cochera o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, dostawa artykułów spożywczych, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości