Colibri Hotel
1722 Haghpat, 11 Փողոց, 28/1 Տուն
1722 Haghpat, 11 Փողոց, 28/1 Տուն
3-gwiazdkowy obiekt Colibri Hotel znajduje się w miejscowości Haghpat i zapewnia sezonowy odkryty basen, ogród oraz taras. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na góry. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację, sejf i telewizor z płaskim ekranem. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte lub kontynentalne. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tbilisi, znajduje się 114 km od obiektu Colibri Hotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Бассейн #1: nieczynne od śr. 10 sty. 2024 do pt. 31 maj 2024 Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny w sezonie), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen bez krawędzi, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości