Good-goisern Hotel
4822 Bad Goisern, Steeg 30
4822 Bad Goisern, Steeg 30
Obiekt good-goisern hotel usytuowany jest w miejscowości Bad Goisern. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój wyposażono w klimatyzację, a wybrane opcje zakwaterowania mają balkon. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Salzburg-W. A. Mozart, znajduje się 80 km od obiektu good-goisern hotel.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte