Landgasthof Hotel Muhr

****

2463 Gallbrunn, Dreifaltigkeitsplatz 2

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Landgasthof Muhr jest usytuowany w miejscowości Gallbrunn i oferuje pokoje z telewizorem z płaskim ekranem. Ten rodzinny obiekt znajduje się 10 minut jazdy od lotniska w Wiedniu. Hotelowa restauracja zaprasza na specjały kuchni austriackiej. Wszystkie pokoje zapewniają bezpłatne WiFi, minibar, sejf oraz łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie. W hotelowej winiarni dostępne są rozmaite wina. W budynku mieści się wspólny salon z telewizorem. Goście mogą zrelaksować się w ogrodzie lub wypożyczyć na miejscu rower. Na terenie hotelu znajduje się prywatny parking. Na życzenie obiekt zapewnia transfer lotniskowy. Dojazd do Wiednia i centrum handlowego Outlet Center Parndorf zajmuje zaledwie 20 minut. Jezioro Nezyderskie oddalone jest o 28 km. W 13 minut można dojechać z obiektu do centrum rozrywki Multiversum Schwechat. Na życzenie i za dodatkową opłatą dostępny jest transfer.

Please note that the restaurant is closed on Wednesdays and Thursdays. Please note that late arrival after 21:00 is only possible on request and at an additional cost. It needs to be confirmed by the hotel in advance. Please inform the property in advance about the number of guests arriving with you. The rooms' maximum occupancy number must not be exceeded.

W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 11 lat płacą € 18 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości