Apart Magdalena
6278 Hainzenberg, Dörfl 381
6278 Hainzenberg, Dörfl 381
Obiekt Apart Magdalena oferuje zakwaterowanie w Hainzenbergu, w odległości 39 km od Innsbrucka i 6 km od Mayrhofen. Do dyspozycji Gości jest balkon oraz bezpłatne WiFi w całym budynku. Apartament obejmuje kuchnię ze zmywarką, piekarnikiem i ekspresem do kawy. Pościel i ręczniki są zapewnione. Obiekt oferuje bezpłatny parking, Kitzbühel jest oddalony od obiektu Apart Magdalena o 45 km, a Neustift im Stubaital – o 47 km. W okolicy panują doskonałe warunki do jazdy na nartach i rowerze. Odległość od lotniska w Innsbrucku wynosi 42 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apart Magdalena o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, taras, pokoje dla niepalących, narciarstwo, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości