• Tomasz

    Wady: Zdecydowałem się opuścić mieszkanie natychmiast po obejrzeniu lokalu. Przed decyzją o rezerwacji należy poprosić właściciela o dodatkowe zdjęcia łazienki, balkonu (lokal znajduje się na parterze) oraz klatki schodowej aby wyrobić sobie realistyczny obraz stanu mieszkania. Właściciel chciał wprowadzić mnie w błąd sugerując że najkorzystniejsze dla mnie jest zaznaczeniu status "Guest not arrived" co jakoby miało mi zapewnić zwrot pieniędzy. Odzyskałem jedynie małą część zapłaconej kwoty pieniędzy wyłącznie dzięki interwencji booking.com.
    Przed decyzją o rezerwacji pobytu sugeruję przeczytać opinie klientów, które zostały zamieszone pod starym ogłoszeniem tego lokalu na booking.com (do znalezienia w wyszukiwarce internetowej). Decyzję o opuszczeniu obiektu podjąłem m.in. z powodu znalezionych nieżywych owadów.

    1.00