Haus Arosa

6555 Koppl, Mahren 373

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Apartament Haus Arosa usytuowany jest naprzeciwko przystanku bezpłatnego autobusu dla narciarzy, w odległości 500 metrów od centrum miasta Kappl oraz stacji kolejki linowej Dias. Obiekt oferuje bezpośredni dostęp do stoków narciarskich i zakwaterowanie z balkonem oraz bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Apartament zapewnia dostęp do ogrodu i mieści w pełni wyposażoną kuchnię ze zmywarką do naczyń oraz ekspresem do kawy. Ponadto jest on wyposażony w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Każda z 4 sypialni dysponuje własną łazienką z prysznicem. Cena zakwaterowania obejmuje pościel. Od restauracji obiekt oddalony jest o 100 metrów, a od najbliższego supermarketu – o 500 metrów. Na życzenie codziennie rano do apartamentu dostarczane są świeże bułki. Z myślą o najmłodszych przygotowano plac zabaw dla dzieci. Apartament Haus Arosa oferuje ponadto przechowalnię sprzętu narciarskiego z suszarką do butów.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Haus Arosa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Do zagwarantowania rezerwacji konieczne jest wpłacenie depozytu przelewem bankowym. Po otrzymaniu rezerwacji personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółowych informacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, minigolf, przechowalnia nart, szkółka narciarska, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury