Lech Lodge - 3 Chalets Und Eine "gute Fee"
6764 Lech, Omesberg 700
6764 Lech, Omesberg 700
Ekskluzywny obiekt Lech Lodge-Private Chalet zbudowany został z takich regionalnych materiałów jak drewno modrzewia. Znajduje się on zaledwie 10 minut spacerem od centrum miejscowości Lech am Arlberg i oferuje poczucie prywatności, indywidualne usługi konsjerża, prywatne sauny oraz panoramiczne widoki na góry. Na miejscu można korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Nowoczesne domki w alpejskim stylu dysponują zadaszonym tarasem, salonem na otwartym planie z dużą sofą, zestawem kina domowego i kominkiem oraz w pełni wyposażoną kuchnią. Dodatkowe udogodnienia to ekspres do kawy Nespresso, wybór herbat oraz szafka z winami. Codziennie rano osobisty asystent przynosi do domku śniadanie wraz z wybraną gazetą. Stara się on także, aby pobyt Gości był jak najbardziej komfortowy. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking w garażu, a każdy domek dysponuje przechowalnią sprzętu narciarskiego z suszarką do butów. Za dodatkową opłatą oferowany jest transfer z i na lotnisko oraz usługa opieki nad dziećmi. Na miejscu można również wypożyczyć rower. Bezpłatny autobus dla narciarzy zatrzymuje się obok obiektu Lech Lodge i dojeżdża do stoków narciarskich w zaledwie 2 minuty. Trasa narciarska Madloch i trasa narciarstwa biegowego przebiegają na tyłach budynku i można dojechać nimi na nartach bezpośrednio do domku. Rzeka za budynkiem jest popularnym miejscem do łowienia ryb. Latem cena zakwaterowania obejmuje kartę Lech Card, która upoważnia do bezpłatnego korzystania z lokalnych autobusów, kolejek linowych, wyciągów narciarskich oraz publicznego basenu.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lech Lodge - 3 Chalets und eine "Gute Fee" o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Codzienne sprzątanie wliczone jest w cenę (z wyjątkiem pobytów ze zwierzętami).
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą € 55 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dorośli płacą € 65 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), punkt sprzedaży karnetów narciarskich, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, basen ze słoną wodą, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, basen, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, łucznictwo, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt