Zalety: Hotel położony w przepięknym miejscu, zapierające dech widoki natury. Ładny hotel w niedbałych rękach
Wady: Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na jezioro oraz z wanną, i to był główny kryterium wyboru przy planowaniu wyjazdu. Okazało się że hotel ma drugi budynek, z tyłu głównego budynku (o którym nie ma żadnej wzmianki w opisie) i my dostaliśmy pokój akurat w tym drugim, z widokiem na ścianę głównego budynku (zdjęcie dołączone). Zamiast wanny podanej w opisie pokoju dostaliśmy prysznic i to nawet bez ciepłej wody.
Podróżowaliśmy z małym dzieckiem, więc widzieliśmy że nie możemy spędzić całego czasu na zewnątrz, dlatego chcieliśmy podziwiać widoki na góry i jezioro z okna naszego pokoju. Całą drogę marzyliśmy o relaksie w wannie. A po przyjeździe dostaliśmy stres pod czas wyjaśnień z personelem, prysznic z zimną wodą (i to z małym dzieckiem), rozczarowanie, zmarnowany wyjazd i pieniędzy.
Odpowiedzią personelu było to że to jeden z rodzajów pokoi, zarezerwowane przeze mnie i że innych wolnych pokoi nie ma. Ja z tym się nie zgadzam, bo pokój nie spełnia zawarte w opisie warunki, i to jest skandal tak oszukiwać gości!
Po pokonaniu 1100 km, z małym dzieckiem, nie mieliśmy już sił szukać na miejscu innego hotelu , nie mając wyboru, musieliśmy zgodzić się na to, co zapewnił nam hotel.
Dostaliśmy rabat 40 € , ale to w całe nie poprawiło sytuacji. Nadal mam pretensje do Bookingu i do hotelu o zepsuty wyjazd! Opis hotelu oraz pokoi muszą być dostosowane do rzeczywistości, aby goście mieli realistyczne wyobrażenie o tym, co wybierają i za co płacą.
Wady: Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na jezioro oraz z wanną, i to był główny kryterium wyboru przy planowaniu wyjazdu. Okazało się że hotel ma drugi budynek, z tyłu głównego budynku (o którym nie ma żadnej wzmianki w opisie) i my dostaliśmy pokój akurat w tym drugim, z widokiem na ścianę głównego budynku (zdjęcie dołączone). Zamiast wanny podanej w opisie pokoju dostaliśmy prysznic i to nawet bez ciepłej wody.
Podróżowaliśmy z małym dzieckiem, więc widzieliśmy że nie możemy spędzić całego czasu na zewnątrz, dlatego chcieliśmy podziwiać widoki na góry i jezioro z okna naszego pokoju. Całą drogę marzyliśmy o relaksie w wannie. A po przyjeździe dostaliśmy stres pod czas wyjaśnień z personelem, prysznic z zimną wodą (i to z małym dzieckiem), rozczarowanie, zmarnowany wyjazd i pieniędzy.
Odpowiedzią personelu było to że to jeden z rodzajów pokoi, zarezerwowane przeze mnie i że innych wolnych pokoi nie ma. Ja z tym się nie zgadzam, bo pokój nie spełnia zawarte w opisie warunki, i to jest skandal tak oszukiwać gości!
Po pokonaniu 1100 km, z małym dzieckiem, nie mieliśmy już sił szukać na miejscu innego hotelu , nie mając wyboru, musieliśmy zgodzić się na to, co zapewnił nam hotel.
Dostaliśmy rabat 40 € , ale to w całe nie poprawiło sytuacji. Nadal mam pretensje do Bookingu i do hotelu o zepsuty wyjazd! Opis hotelu oraz pokoi muszą być dostosowane do rzeczywistości, aby goście mieli realistyczne wyobrażenie o tym, co wybierają i za co płacą.