Hotel Karl-wirt
2380 Perchtoldsdorf, Ketzergasse 155
2380 Perchtoldsdorf, Ketzergasse 155
Ten nowo otwarty czterogwiazdkowy hotel położony jest w miejscowości Pechtoldsdorf, na obrzeżach Wiednia, w pobliżu Lasów Wiedeńskich. Obiekt oferuje bezpłatne WiFi i bezpłatny parking. Pokoje w hotelu Karl-Wirt odznaczają się nowoczesnym wystrojem oraz dysponują telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, sejfem na laptopa i łazienką z suszarką do włosów. Na każdym piętrze znajduje się automat z napojami. W budynku jest winda, która kursuje z poziomu garażu. Restauracja Karl-Wirt serwuje klasyczne dania kuchni austriackiej. Obfitym śniadaniem w formie bufetu można delektować się na tarasie. Hotel zapewnia Gościom zniżkę na bilety do pobliskiego nowoczesnego centrum fitness. W sąsiedztwie obiektu dostępne są ścieżki do joggingu i trasy rowerowe. Do dyspozycji Gości jest także podziemny parking. Hotel oddalony jest o 15 minut jazdy od wiedeńskiego lotniska oraz o zaledwie 2 km od autostrad A2, A21 i S1. Obiekt dzieli 15 minut spacerem od stacji metra Siebenhirten (linia U6), z której można dotrzeć bezpośrednio do centrum Wiednia. Hotel dzieli kilka minut jazdy od SCS, największego centrum handlowego w Austrii, a także od centrów przemysłowych N Süd i Wien 23.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. W przypadku przyjazdu poza godzinami pracy recepcji Goście mogą pobrać klucz do pokoju z automatu do zameldowania poprzez wprowadzenie numeru rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości