• Andrzej

    Zalety: Bardzo uprzejmy gospodarz. Czekał pomimo naszego spóźnienia. Dobre położenie, blisko autostrady, piękna okolica. Duży prywatny parking. Czysto, schludnie, urozmaicone smaczne śniadania.

    9.00

  • Łukasz

    Zalety: Ciepłe przyjęcie..miły właściciel..pyszne śniadania.
    Wady: -

    10.00

  • Zdzisław

    Zalety: Przemiłe osoba, która nas przywitała. Mówiła w 3 językach Ale nie wszyscy ją spotkają, bo wyjeżdża. Dobre śniadanie i wszystko co potrzebne do spędzenia 1-2 nocy. Świetne usyruowanie, tuż przy autostradzie. Parking.
    Wady: Niczego nie znalazłem.

    8.00

  • Joanna

    Zalety: Obsluga

    10.00

  • Andrzej

    Zalety: cisza i spokój po sezonie narciarskim - super
    Wady: nie było takiej rzeczy

    9.00

  • Marcin

    Zalety: pyszne śniadanie

    10.00

  • Ewa

    Zalety: Wygodny pokój, dobre sniadanie, uprzejma obsługa

    9.00

  • Nicol

    Zalety: nic
    Wady: Uważajcie na ten hotel!!! Agresywny pracownik hotelu, który chce bić ludzi i kieruje do nich wulgaryzmy po tym jak booking kazał mu oddać pieniędze za jedną noc za jego nieakceptowalne zachowanie. Pozytywne opinie dotyczą wyłącznie poprzedniego właściciela. Obiekt został przejęty przez kogoś innego a opinie zostały. Ostrzegam wszystkich, którzy chcą przyjechać do tego obiektu.To w jaki sposób zostaliśmy potraktowani przez pracownika hotelu jest niedopuszczalne! Przyjechaliśmy na miejsce o 23, weszliśmy przez otwarte drzwi do środka na recepcję aby się zameldować ale nikogo tam nie było. Nikt nawet nie zostawił dla nas klucza. Na biurku była informacja, żeby dzwonić więc dzwoniłam kilkukrotnie. Po 7 godzinnej podróży nie mogliśmy dłużej czekać. Na biurku od strony recepcji zauważyliśmy, że leży klucz z moim imieniem i nazwiskiem w związku z czym po kilkudziecięciu minutach czekania napisałam smsa do pracownika, że wzięliśmy klucz i idziemy do pokoju, w końcu zapłaciliśmy za nocleg nie małe pieniądze. Rano gdy pracownik dowiedział się, że spaliśmy w opłaconym pokoju zamiast przeprosić nas za zaistniałą sytuację zaczął zwracać się do nas w agresywny sposób. Kierował w naszą stronę oszczerstwa, że włamaliśmy się do obiektu i powinien powiadomić policję oraz, że dopiero stwierdzi czy go okradliśmy. W końcu po interwencji ze strony booking Pan napisał nam, że odda pieniądze za drugą noc ale koniecznie chciał, żebyśmy przyjechali tam osobiście. Okazało się, że Pan się na nas mścił bo według niego nie miałam prawa nie poinformować go, że ja nie chce noclegu przez maila tylko zarezerwowałam ten sam przez booking. Powiedziałam mu, że nie mam takiego obowiązku i wtedy pracownik zrobił się jeszcze bardziej agresywny, krzyknął do nas „GET THE … OUT OF HERE”, chciał rzucić w nas pieniędzmi i wyskoczył do nas z pięściami w związku z czym musieliśmy uciekać z hotelu a Pana trzymała jego partnerka! Ze względu na limit słów całość można przeczytać w opiniach google.

    1.00

  • Grzegorz

    Zalety: Bardzo ładne trasy spacerowe.
    Wady: We wrześniu większość restauracji w miejscowości zamknięta.

    10.00

  • Resler

    Zalety: Śniadanie bardzo dobre
    Wady: Bardzo czysto.

    10.00