Hotel Restaurant Wallner I Contactless Check-in
4300 Sankt Valentin, Westbahnstraße 58
4300 Sankt Valentin, Westbahnstraße 58
Hotel Restaurant Wallner I contactless check-in usytuowany jest w mieście Sankt Valentin, w zachodniej części Dolnej Austrii, w samym sercu tzw. „Mostviertel” (obszaru, w którym produkowany jest cydr). Na terenie obiektu działa tradycyjna restauracja „Zum Grünen Baum”. Lokal oferuje szeroki wybór tradycyjnych dań kuchni austriackiej. Hotel dysponuje 20 komfortowymi pokojami, do których można dojechać windą. Zostały one gustownie odnowione w 2017 roku. Miejsca parkingowe dostępne są przed budynkiem lub po drugiej stronie ulicy.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Restaurant Wallner I contactless check-in o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście podróżujący z dziećmi proszeni są o poinformowanie hotelu z wyprzedzeniem o ich liczbie i wieku.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 6 płacą € 18 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 2 lub więcej lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości