Voco® Villach, An Ihg Hotel

****

9500 Villach, Europaplatz 2

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ten nowoczesny, czterogwiazdkowy hotel o podwyższonym standardzie położony jest w centrum miasta Villach, nad rzeką Drawą. Obiekt usytuowany jest kilka kroków od głównego placu miejskiego. Obiekt voco - Villach, an IHG hotel oferuje nowoczesne, komfortowo urządzone pokoje z bezpłatnym WiFi, dostępem do sieci LAN, telewizorem z płaskim ekranem oraz wyborem poduszek. Ekskluzywne spa w obiekcie voco - Villach, an IHG hotel dysponuje sauną, sanarium, łaźnią parową i salą do jogi. Można w nim także poddawać się różnym masażom. Znakomita, nagrodzona restauracja Lagana zaprasza na wyśmienite dania kuchni regionalnej i międzynarodowej. Z sali śniadaniowej roztaczają się przepiękne widoki na Drawę. Obiad biznesowy z wyborem specjałów kuchni śródziemnomorskiej można zjeść na tarasie nad rzeką. Bar oferuje szeroki wybór drinków. Obiekt voco - Villach, an IHG hotel połączony jest z publicznym parkingiem podziemnym. W pobliżu obiektu przebiegają ścieżki do joggingu i trasy rowerowe.

Zwierzęta mogą przebywać tylko w pokojach dwuosobowych typu superior (na życzenie i po wcześniejszym potwierdzeniu przez personel obiektu).

W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 11 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą € 9,50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 13 do lat 16 płacą € 19 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, szatnia / przebieralnia, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości