Hotel Goldener Adler Wattens

****

6112 Wattens, Innsbrucker Straße 1

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ten czterogwiazdkowy hotel położony jest w centrum Wattens, zaledwie 600 metrów od muzeum Swarovski Crystal World. Obiekt oferuje saunę, łaźnię parową, restaurację oraz bezpłatne WiFi. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Pokoje w hotelu Goldener Adler Wattens oferują elegancko urządzone wnętrza i wyposażone są w nowoczesne meble, jasne tkaniny, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf na laptopa. W każdym pokoju mieści się także łazienka. Dodatkowe udogodnienia w hotelu Goldener Adler to pokój gier i plac zabaw dla dzieci. W restauracji lub na tarasie Goście mogą się delektować specjałami kuchni austriackiej. Codziennie rano podawane jest także świeżo przyrządzane śniadanie w formie bufetu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Goldener Adler Wattens o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 14 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, sauna, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego