Hotel Admiral

***

1070 Wiedeń, Karl-schweighofer-gasse 7

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Admiral usytuowany jest w samym sercu Wiednia, w bezpośrednim sąsiedztwie ulicy Mariahilfer Straße oraz Dzielnicy Muzeów. Dotarcie spacerem do stacji metra Volkstheater, z połączeniami linii U2 i U3, zajmuje 3 minuty. Przestronne pokoje w hotelu Admiral oferują niewielką lodówkę i bezpłatny dostęp do Internetu. Hotel Admiral jest położony w cichej bocznej uliczce przy najpopularniejszej ulicy handlowej w mieście. W zaledwie kilka minut można z niego dojść do wielu najważniejszych atrakcji miasta. Należą do nich Muzeum Historii Sztuki, Muzeum Historii Naturalnej, Pałac Hofburg, opera, parlament oraz targ Naschmarkt. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się modna dzielnica Spittelberg, pełna galerii, restauracji i barów.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Z miejsc postojowych na prywatnym parkingu korzystać można po uprzedniej rezerwacji. Prośbę o rezerwację miejsca parkingowego należy wysłać do hotelu e-mailem z wyprzedzeniem.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 36 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, legowisko dla pupila, miski dla pupila, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości