• Justyna

    Zalety: Pokój i łazienka bardzo czyste i przestronne. Duże wygodne łóżko. Kontakt z recepcją bardzo dobry. Kuchnia znajdująca się na parterze wyposażona we wszystko łącznie z pralką. Dojazd do centrum metrem oddalonym o 5 minut spacerem.

    8.00

  • Anita

    Zalety: Dobra lokalizacja

    9.00

  • Magdalena

    Wady: Na stronie bookingu była opcja zaznaczenia wcześniejszego zameldowania się w hotelu. Niestety personel oznajmił mi, że booking nie przekazuje takich informacji. Przyjechałam z moimi rodzicami, którzy są już w poważnym wieku i musieli siedzieć na recepcji kilka godzin. Zapytano nas o serwis sprzątający. Zamówiliśmy tylko na jeden dzień w połowie pobytu, nikt się nie pojawił. Umywalka zatkana, mimo zgłoszenia i zapewniania, że ktoś to naprawi dalej woda stała.

    6.00

  • Szałapska

    Zalety: Dobra lokalizacja
    Wady: Brak miejsc parkingowych

    6.00

  • Lena

    Zalety: Panowie w recepcji - pełen profesjonalizm, bardzo pomocni i cierpliwi :).
    Pokoje urządzone minimalistycznie, więc wyglądają czysto.
    Dobrze skomunikowane miejsce - autobus, tramwaje, metro w zasięgu 2-5 minut spacerem. Można było poczuć klimat Wiednia tego innego, nie turystycznego.
    Wady: Beznadziejne śniadania.
    Personel sprzątający był zawsze i wszędzie - od rana do popołudnia w korytarzu były porozrzucane brudne ręczniki i pościele (czasem Panie blokowały nimi drzwi do pokojów, a czasem trzeba było po prostu omijać stertę brudów. Dodatkowo puszczały sobie muzykę dosyć głośno. Takie zachowania według mnie mocno obniżają poziom hotelu.

    8.00

  • Rafał

    Zalety: Lokalizacja
    Wady: Monotonne śniadania

    8.00

  • Kinga

    Zalety: Czystość pozostawia wiele do życzenia, brudna podłoga, pleśń na fugach pod prysznicem. Pomyłka systemu podczas płatności - za dużo naliczone.
    Wady: Czysta pościel, dostęp do kuchni i lodówki.

    5.00

  • Renata

    Zalety: Pyszne śniadanie.

    9.00

  • Kateryna

    Zalety: Łóżko ok, personel pomocny
    Wady: Sprzątanie słabe, brak wody do picia. Polityką firmy jest brać od gości kaucję za żelazko w wysokości 10 euro - wyłącznie z karty, środki pobierają od razu, a czekać na powrót trzeba do kilku dni roboczych (dla obcokrajowców w ogóle nie fajna sprawa z tym przewalutowaniem). Żelazko jest zepsute, deskę do prasowania masz ciągnąć do pokoju sam - mega słabe wrażenie.

    7.00

  • Jacek

    Zalety: Bliskość do centrum, parking przy hotelu (za dodatkową opłatą)

    10.00