Hilton Garden Inn Wiener Neustadt
2700 Wiener Neustadt, Promenade 6
2700 Wiener Neustadt, Promenade 6
Obiekt Hilton Garden Inn Wiener Neustadt, usytuowany w miejscowości Wiener Neustadt, oferuje bezpłatne rowery, bezpłatny prywatny parking, centrum fitness oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Forchtenstein – 29 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt zapewnia taras. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację, sejf i telewizor z płaskim ekranem. W obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. W miejscowości Wiener Neustadt i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking oraz jazda na rowerze. Na miejscu znajduje się bar i punkt biznesowy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kasyno w Baden – 29 km, Łaźnie Rzymskie – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Wiedeń, znajduje się 61 km od obiektu Hilton Garden Inn Wiener Neustadt.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 6 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą € 7,50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, fitness, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu