Lakeside Hotel & Spa
AZ3632 Qǝbǝlǝ, 28 May Nohurqislaq
AZ3632 Qǝbǝlǝ, 28 May Nohurqislaq
4-gwiazdkowy obiekt LakeSide Hotel & Spa położony jest w miejscowości Qəbələ i oferuje bar oraz centrum spa i odnowy biologicznej. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, klub dla dzieci, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi. Obiekt zapewnia całoroczny odkryty basen, kryty basen, saunę oraz ogród. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w szafę, czajnik, minibar, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z prysznicem. W niektórych pokojach zapewniono aneks kuchenny z lodówką. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub halal. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku azerskim, angielskim rosyjskim i tureckim, służą pomocą przez cały dzień. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Qəbələ, znajduje się 30 km od obiektu LakeSide Hotel & Spa. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości