Hii Hotel
AZ5500 Şǝki, Zərifə Əliyeva
AZ5500 Şǝki, Zərifə Əliyeva
Obiekt HII Hotel położony jest w miejscowości Şəki i oferuje ogród, wspólny salon, a także restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na ogród. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Z okien roztacza się również widok na miasto. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. W obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne lub halal. W obiekcie Goście mogą grać w bilard. Na miejscu działa także wypożyczalnia samochodów. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Qəbələ, znajduje się 78 km od obiektu HII Hotel.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, bilard, tenis stołowy, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, parking w garażu, wino / szampan, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości