Cox Hill Tower
4700 Cox's Bāzār, Block #b, Plot #60, Kolatoli Opposite Of Hotel Sea Palace
4700 Cox's Bāzār, Block #b, Plot #60, Kolatoli Opposite Of Hotel Sea Palace
Obiekt Cox Hill Tower, położony w miejscowości Koks Badźar, oferuje takie udogodnienia, jak wspólny salon, taras, restauracja i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Cox's Bazar Sea Beach – 1,1 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i usługa konsjerża. Obsługa recepcji, która mówi w języku bengalski, angielskim i hindi, zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cox's Bazar, znajduje się 3 km od obiektu Cox Hill Tower. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Cox Hill Tower o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, bilety transportu publicznego, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości