Hotel Evergreen
1140 Bruksela, Avenue Du V-day 1-3
1140 Bruksela, Avenue Du V-day 1-3
Hotel Evergreen oferuje zakwaterowanie w prostych, ale funkcjonalnie urządzonych pokojach z telewizją kablową oraz śniadanie w formie bufetu. Hotel położony jest w odległości niecałych 5 km od centrum Brukseli. Jedynie 100 metrów dzieli go od przystanka autobusowego Mommaerts. Z hotelu w 15 minut można dojść do przystanka tramwajowego Meiser, a w 20 minut - do stacji metra Gribaumont. Evergreen położony jest ponadto w odległości 2 km od parku Jozafata. Lotnisko w Brukseli oddalone jest natomiast od hotelu o 12 minut jazdy samochodem. Hotel Evergreen mieści całodobową recepcję, w której znajduje się bezpłatny punkt internetowy.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W budynku nie ma windy. Obiekt dysponuje ograniczoną liczbą miejsc parkingowych. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której dane podano w momencie dokonywania rezerwacji. Jej właściciel musi być obecny na miejscu.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu