Hotel Bel Azur Grand-popo
Nikoué Condji, Rnie1
Nikoué Condji, Rnie1
Obiekt Hotel Bel Azur Grand-Popo, usytuowany w miejscowości Nicouécodji, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Hisotryczne w Ouidah – 46 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W niektórych opcjach zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na morze. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko. Pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W wybranych pokojach znajduje się również część wypoczynkowa. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. 3-gwiazdkowy obiekt Hotel Bel Azur Grand-Popo oferuje kryty basen. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lomé, znajduje się 65 km od obiektu Hotel Bel Azur Grand-Popo.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, mały basen, bar przy basenie, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, basen dla dzieci, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości