Kolobrzeska Apartment
78-200 Białogard, 49 Kołobrzeska Parter Nr1
78-200 Białogard, 49 Kołobrzeska Parter Nr1
Obiekt Kolobrzeska Apartment usytuowany jest w miejscowości Białogard. Odległość ważnych miejsc od obiektu: PKP Kołobrzeg – 37 km, Molo w Kołobrzegu – 37 km, Latarnia morska w Kołobrzegu – 38 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Ratusz ( 36 km). W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 1 łazienkę z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na ogród. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W obiekcie znajduje się taras, a okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Koszalinie – 28 km, Park Wodny Koszalin – 31 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Szczecin-Goleniów, znajduje się 109 km od obiektu Kolobrzeska Apartment.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Kolobrzeska Apartment o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, kajakarstwo, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, miski dla pupila, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu