El Hogar - Sucursal Calle Beni - Edificio Auriga 272 Con Garaje Cubierta

Cochabamba, Beni

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt El Hogar - Sucursal Calle Beni - Edificio Auriga 272 con Garaje cubierta oferuje zakwaterowanie w miejscowości Cochabamba. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Quintanilla Square – 1,2 km, Colon Square – 1,5 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z prysznicem oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem. Wyposażenie obejmuje także zmywarkę, płytę kuchenną i czajnik. W pobliżu obiektu El Hogar - Sucursal Calle Beni - Edificio Auriga 272 con Garaje cubierta znajdują się liczne atrakcje, takie jak Culture House, Portales Palace i Stadium Félix Capriles. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cochabamba, znajduje się 5 km od obiektu El Hogar - Sucursal Calle Beni - Edificio Auriga 272 con Garaje cubierta. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości USD 30 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu