Hotel Wendy Mar

**

0024 Copacabana, Av. 16 De Julio Esq. Calle Potosi Av.16 De Julio Esq.calle Potosi

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt HOTEL WENDY MAR usytuowany jest w miejscowości Copacabana i oferuje wspólny salon, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Nuestra Señora de Copacabana Cathedral – 500 m. Oferta obiektu obejmuje stanowisko informacji turystycznej oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, a z niektórych pokoi roztacza się widok na góry. Wszystkie pokoje wyposażone są w szafę. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W pobliżu obiektu HOTEL WENDY MAR znajdują się liczne atrakcje, takie jak Inca Gallows, The Calvary i Copacabana Stadium. Najbliższe lotnisko, Lotnisko El Alto, znajduje się 137 km od obiektu HOTEL WENDY MAR. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, łaźnia publiczna, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości