Villa Florita

1379 La Paz, Calle Modesta Sanjines

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Florita oferuje ogród, bar oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono patio i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja Sopocachi Teleferico – 3,6 km. Wszystkie opcje zakwaterowania mają taras, skąd roztacza się widok na miasto. W każdej opcji znajduje się też kuchnia z lodówką oraz prywatna łazienka z prysznicem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Cementerio Teleferico Station – 3,8 km, Buenos Aires Teleferico Station – 3,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko El Alto, znajduje się 7 km od obiektu Villa Florita.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Florita o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości USD 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, wymiana walut, karaoke, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, klub nocny / DJ, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, bramki zabezpieczające dla dzieci, legowisko dla pupila, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości