Ibis Santa Cruz De La Sierra

***

2103 Santa Cruz de la Sierra, Avenida Cristobal De Mendoza

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt ibis Santa Cruz de la Sierra, położony w miejscowości Santa Cruz de la Sierra, oferuje usługę błyskawicznego zameldowania i wymeldowania, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, ogród, bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: 24th of September Metropolitan Plaza – 1,5 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Metropolitan Cathedral ( 1,6 km), Centrum przyrodnicze Güembé i park Guazú Ivaga ( 2,3 km), Lomas de Arena National Park ( 17 km). Na terenie hotelu działa lokalna restauracja. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. Każdy pokój wyposażono w klimatyzację i telewizor, a w wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się sejf. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w biurko. W obiekcie znajduje się całodobowa recepcja, wspólny salon i centrum biznesowe. Goście mogą skorzystać także z usług prasowania W pobliżu obiektu ibis Santa Cruz de la Sierra znajdują się liczne atrakcje, takie jak Arenal Park, Gabriel Rene Moreno Autonomous University i Sacred Art Museum. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Viru Viru, znajduje się 13 km od obiektu ibis Santa Cruz de la Sierra.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości