Britto Hotel

12570-000 Aparecida, Avenida Itaguassu 634

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Britto Hotel, usytuowany w miejscowości Aparecida, oferuje pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sanktuarium Matki Bożej z Aparecidy – 600 m. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję oraz restaurację. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec autobusowy w Aparecida – 1,6 km. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Obserwatorium Nossa Senhora da Aparecida – 3,8 km, Sao Benedito Church – 1,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko São José dos Campos Regional, znajduje się 80 km od obiektu Britto Hotel.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Britto Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.

Udogodnienia

restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego